Flytte Gjennomsnittet Dow


Flytte gjennomsnittlig bånd DEFINISJON av Moving Average Ribbon En teknikk som brukes i teknisk analyse for å identifisere skiftende trender. Den er opprettet ved å plassere et stort antall bevegelige gjennomsnitt på samme diagram. Når alle gjennomsnittene beveger seg i samme retning, antas trenden å være sterk. Reverseringer er bekreftet når gjennomsnittene krysser over og går i motsatt retning. De bevegelige gjennomsnittene som brukes i diagrammet, starter med 50-dagers glidende gjennomsnitt og øker med 10-dagers perioder opp til det endelige gjennomsnittet på 200. (50, 60, 70, 80, 190, 200) BREAKING DOWN Flytter gjennomsnittlig båndresponsivitet til endringsbetingelser regnes ved å endre antall tidsperioder som brukes i de bevegelige gjennomsnittene. Jo kortere antall perioder som brukes til å skape gjennomsnittet, jo mer følsomme båndet er å lave prisendringer. For eksempel vil en serie på 5, 15, 25, 35 og 45-dagers glidende gjennomsnitt være et bedre valg for å finne kortsiktige reverseringer enn 150, 160, 170, 180-dagers glidende gjennomsnitt. Typisk pris Flytende gjennomsnittlig Den typiske prisen Moving Average kombinerer Pivot Point konseptet og Simple Moving Average. Pivot Point-beregningen (se pivotpoeng) er vist nedenfor: Det beregnede Pivot Point-nummeret blir deretter inntastet i den vanlige Simple Moving Average (se: Simple Moving Average) - likningen i stedet for inngangen til sluttkursen, Pivot Point-beregningen er brukt. Diagrammet nedenfor av mini-Dow Jones Industrial Average Futures-kontrakten viser den lille forskjellen mellom et 10-dagers enkeltflytende gjennomsnitt og en 10-dagers typisk prisbevegende gjennomsnitt: Den typiske prisen forsøker å gi en mer reell representasjon av hvor prisen har vært ved å inkorporere høy og lav pris i den mest brukte sluttkursen. Den typiske prisen er følgelig sett som et renere, rent, flytende gjennomsnitt, likevel, som det kan refereres til i diagrammet ovenfor av mini-Dow Future, er det ikke mye forskjell mellom enten Moving Average. Potensielle kjøps - og salgssignaler for den typiske prisforskjellen gjennomsnittlig indikator diskuteres på Enkle flyttende gjennomsnittlige indikatorsider (se: Enkelt flytende gjennomsnitt). Informasjonen ovenfor er kun til informasjons - og underholdningsformål, og utgjør ikke handelsrådgivning eller en oppfordring til å kjøpe eller selge noen aksje-, opsjons-, fremtidig, vare - eller forexprodukt. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidig ytelse. Handel er iboende risikabelt. OnlineTradingConcepts er ikke ansvarlig for eventuelle spesielle eller følgeskader som skyldes bruk av eller manglende evne til å bruke, materialene og informasjonen som tilbys av dette nettstedet. Se full ansvarsfraskrivelse. Dow Jones Transport Average Predicts More Strength to Come On onsdag, falt Dow Jones Industrial Average lenger fra sitt ettertraktede mål mdash indexrsquos 20.000 linje. Nedgangen var ikke mye, bare 0,1, men tar indeksen nesten 200 poeng fra det kortsiktige målet. Nedgangen i Dow skyldtes hovedsakelig en nedgang på 0,6 i aksjen Goldman Sachs Group Inc (NYSE: GS) og UnitedHealth Group Inc (NYSE: UNH). Mens Dow falt, steg SampP 500 0,2, og Nasdaq fikk 0,3. Men de finansielle aksjene var under press etter en sterk økning siden midten av november gjorde dem sårbare for salgs - og inntjeningsfeil, og Citigroup Inc (NYSE: C) ga det med en stor mislighold i inntekter. Aksjene falt 1,7. Men UnitedHealth falt 1,8 på en dag etter en 56 økning i overskudd drevet av sin Optum helsetjenester divisjon. Denne nedgangen skyldes overskudd i hva som anses av noen for å være et ldquooverpricedrdquo aksjemarked. Energieandeler i 500 falt 0,3, med WTI (amerikansk råolje) ned 2,7 til 51,08 per fat over bekymringer at en sterkere dollar og stigende skiferproduksjon kunne kompensere planene til store produsenter for å kutte forsyninger. Amerikanske dollarindeksen lukkede 0,9 høyere og gull lukket 0,1 på 1,212 per unse. På slutten falt Dow Jones Industrial Average 22 poeng på 19 805, SampP 500 fikk 4 på 2.272, Nasdaq steg 17 poeng til å lukke 5.556, og Russell 2000 avsluttet 1.359 for en gevinst på 6 poeng. NYSErsquos primære børs omsatte 768 millioner aksjer med totalt 3,3 milliarder aksjer handlet. Nasdaq krysset 1,7 milliarder aksjer. På det store styret gikk advancere over 1,2-til-1, og på Nasdaq ledet advancerne 1,3-til-1. Blokker på NYSE falt til 6 077 vs 6 737 på tirsdag. Flaggformasjonen, notert på 28 desember, ble ldquoextending sin hale på fallende volum, rdquo, og det er generelt ikke et godt signal. Men da vi kom inn i det nye året, utvidet volumet, og støttet et midlertidig trekk over 20-dagers glidende gjennomsnitt. I går, men ikke åpenbart, kom Dow Jones Transportation Averagersquos intraday lav nær 50-dagers glidende gjennomsnitt på 9.011, men reversert lukking høyere for dagen med 41 poeng. Konklusjon: Etter min mening aksjemarkedet tar en pusterom etter seks uker etter rally etter valget. DJT forutsier en gjenoppliving i økonomisk aktivitet, og det betyr høyere aksjekurser. Vi må imidlertid vente på de andre sektorene og indeksene for å få tak i de økonomisk forutsigbare Dow-transportene. Todayrsquos Trading Landscape For å se en liste over selskapets rapporteringsinntekter i dag, klikk her. For en oversikt over denne uges økonomiske rapporter utløper, klikk her. Kommentarer delen på InvestorPlace vil bli deaktivert fra 25. januar 2017. Lesere som vil kommentere noen av Samrsquos innlegg, kan gjøre det på Facebook eller Twitter på InvestorPlace. Eller del dine tanker eller send oss ​​en mail på editorinvestorplace. Les mer om vår kommentarpolitikk her. Artikkel skrevet ut fra InvestorPlace Media, investorplace201701dow-jones-transport-gjennomsnittlig styrke. copy2017 InvestorPlace Media, LLC

Comments

Popular posts from this blog

Bisnis Forex Dan Spekulasi Valas Dalam Hukum Islam

Aksjeopsjoner Journal Entry Regnskap

Alternativer Trading Sammendrag